Tu mozte pridavat vase skusenosti o bateriach a konektorch alebo nabijackach vseho druhu

Re: Prechod na LIPO-lky

Postby filipo2528 » Thu Mar 08, 2012 7:38 pm

Podla mna by si tak vela ludi nekupovalo 2S ked by to odpalovalo motor a zvysovalo riziko a nakalady no nie?Ved od vas maju tusim vsetci lipolky nie?
filipo2528
 
Posts: 89
Joined: Mon Feb 27, 2012 11:57 pm
Location: Malacky

Re: Prechod na LIPO-lky

Postby Rumpel » Thu Mar 08, 2012 7:44 pm

tak ako pises pravda je a vsetci mame lipolky a niekolko :D
Traxxas E-Maxx
Motor: Nosram Storm Evolution 4.5T
Regulator: HPI Vapor Pro
Baterky:
LIPOL 7.4V 5200mAh
LIPOL 7.4V 5800mAh nanotech
Rumpel
User avatar
Administrátor
 
Posts: 292
Joined: Sun Oct 23, 2011 10:52 pm
Location: Bratislava

Re: Prechod na LIPO-lky

Postby hobbit » Thu Mar 08, 2012 8:28 pm

Rumpel wrote:tak ako pises pravda je a vsetci mame lipolky a niekolko :D


caute, myslim, ze obidva nazory su pravdive. ten predajca odpovedal na otazku, ze aky je rozdiel medzi nimh a lipol a nie na zahrievanie motora. po tejto jeho odpovedi som mal vo veciach trocha jasnejsie a rozhodol som sa pre lipol a aj on sam odporucal lipol, akurat upozornoval na mozne rizika a asi uzitocny LVC. nechcel som vyvolat negativne vasne. tak ako ma obohatil nazor predajcu, tak ma teraz obohatil aj tvoj nazor rumpel a ziskal som dalsie uzitocne info. dakujem ;)
hobbit
 
Posts: 101
Joined: Thu Feb 09, 2012 6:50 pm
Location: Košice

Re: Prechod na LIPO-lky

Postby Rumpel » Thu Mar 08, 2012 9:52 pm

ja som reagoval nato ze tak isto ako Lipol baterky vedia zahriat motor tak tak isto aj NiMH vsetko zalezi od stylu jazdy
ja pouzivam aj nano-tech baterie to znamena ze maju vedsi vybijaci prud cize davaju ovela viacej stavy ako obycajne lipolky a motor sa mi ani pri tych baterkach nezahrieva moc
Traxxas E-Maxx
Motor: Nosram Storm Evolution 4.5T
Regulator: HPI Vapor Pro
Baterky:
LIPOL 7.4V 5200mAh
LIPOL 7.4V 5800mAh nanotech
Rumpel
User avatar
Administrátor
 
Posts: 292
Joined: Sun Oct 23, 2011 10:52 pm
Location: Bratislava

Re: Prechod na LIPO-lky

Postby hobbit » Thu Mar 08, 2012 10:54 pm

Rumpel wrote:ja som reagoval nato ze tak isto ako Lipol baterky vedia zahriat motor tak tak isto aj NiMH vsetko zalezi od stylu jazdy
ja pouzivam aj nano-tech baterie to znamena ze maju vedsi vybijaci prud cize davaju ovela viacej stavy ako obycajne lipolky a motor sa mi ani pri tych baterkach nezahrieva moc



presne tak, zalezi od stylu jazdy a pri titane 775 ktory toho zvladne viac nez dost netreba mat obavy a zahrieva sa asi skor pri pomalom crawlingu. a este ked je tam chladic tak asi fakt neni co riesit.
hobbit
 
Posts: 101
Joined: Thu Feb 09, 2012 6:50 pm
Location: Košice

Re: Prechod na LIPO-lky

Postby Rumpel » Thu Mar 08, 2012 10:56 pm

veru ze neni
Traxxas E-Maxx
Motor: Nosram Storm Evolution 4.5T
Regulator: HPI Vapor Pro
Baterky:
LIPOL 7.4V 5200mAh
LIPOL 7.4V 5800mAh nanotech
Rumpel
User avatar
Administrátor
 
Posts: 292
Joined: Sun Oct 23, 2011 10:52 pm
Location: Bratislava

Re: Prechod na LIPO-lky

Postby mravec222 » Wed Mar 14, 2012 12:35 pm

čaute mám otázku, chcel by som do e-maxxa kúpiť nejaké nové baterky najlepšie už asi rovno LIPO, pozeral som tieto baterky: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=21942
nabíjáčku mám túto: http://htmodel.sk/produkty/funkcne-mode ... 16097.html
V aute mám pôvodné motory 2xtitan 550, ale chcel by som ich vymeniť priležitostne za 1x titan 775, čo na to hovoríte, dobre som vybral alebo by ste odporučili niečo iné? dik :)
mravec222
 
Posts: 7
Joined: Tue Mar 13, 2012 3:19 pm
Location: Poprad

Re: Prechod na LIPO-lky

Postby Rumpel » Wed Mar 14, 2012 1:26 pm

No baterky ries radsej v nejake hardcase napr. http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _pack.html
ja mamteke len 5200mAh a su uplne super jazdim snimi hodinu mam aj nanotech baterie 5800mAh ale lespie su tie co som dal link
ale ked das lipolky tak rataj stym ze tie motory odpalis musis tam dat titan 775 tak to mame spravene vsetci ja som dal lipolky a motory 550 som odpalil za 20min :D dal som titan 775 a jazdim a jazdim :)
Traxxas E-Maxx
Motor: Nosram Storm Evolution 4.5T
Regulator: HPI Vapor Pro
Baterky:
LIPOL 7.4V 5200mAh
LIPOL 7.4V 5800mAh nanotech
Rumpel
User avatar
Administrátor
 
Posts: 292
Joined: Sun Oct 23, 2011 10:52 pm
Location: Bratislava

Re: Prechod na LIPO-lky

Postby buko1 » Wed Mar 14, 2012 2:09 pm

presne tak, Ak chces jazdit na lipo urcite pocitaj s tym, ze 550-ky pojdu do vecnich lovist.

Ak tym batriam - urcite by som riesil v HARDCASE obale a urcite sa neoplati vygrcat 47dol za NANO-TECH-y ked nevydris s nimi jazdit to co na obycajne. Auto bude mat super zrychlenie ale doba jazdenia dlhia nebude.

Skor by som isiel do tych co ti posielal RUMPEL ;)
Traxxas E-Maxx model (3903), 775 Titan + aktivny chladic INTEGY
2x2s Lipo Turnigy 5100 mAh Nano-Tech
2x2s Lipo Turnigy 5200 mAh
Turnigy Accucel 6
Traxxas LINK TQ 2.4 GHZ
Geode Chrome Wheels + MAXX 6,3" Tires
buko1
User avatar
Moderator
 
Posts: 371
Joined: Mon Oct 24, 2011 10:41 am
Location: Svätý Júr

Re: Prechod na LIPO-lky

Postby mravec222 » Wed Mar 14, 2012 2:13 pm

Rumpel wrote:No baterky ries radsej v nejake hardcase napr. http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _pack.html
ja mamteke len 5200mAh a su uplne super jazdim snimi hodinu mam aj nanotech baterie 5800mAh ale lespie su tie co som dal link
ale ked das lipolky tak rataj stym ze tie motory odpalis musis tam dat titan 775 tak to mame spravene vsetci ja som dal lipolky a motory 550 som odpalil za 20min :D dal som titan 775 a jazdim a jazdim :)


Super, ďakujem za radu, tak objednám asi tie čo si mi poradil :) ešte sa môžem spýtať ako si riešil konektor na tých baterkách? dával si tam nejaký medzikus, lebo pokial dobre pozerám tak traxxas má iný konektor na pripojenie :) a ešte čo sa týka nabíjania nebude problém s tou nabíjačkou čo mám, nemusí mať nejaké špeciálne parametre, Lipo baterky by mala nabíjať aj funkciu balancera som tam našiel... Ď :)
mravec222
 
Posts: 7
Joined: Tue Mar 13, 2012 3:19 pm
Location: Poprad

PreviousNext
Forum Statistics

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

Options

cron